Life isn't fair ,but it's still good.

Kiss by Kiss - Emilia

you can't believe
你无法相信 
how did i succeed
我是如何成功的 
i went it when open gones before
在打开之前我便进去了 
i opened up your heart
我打开了你的心 
and did took through the door
并穿过这扇门 
to forever more
更加永恒 

what did i do
我做了什么 
i took my time with you
我和你度过了这段时光 
the other girls they moved to fast
其他女孩走得很快 
and i knew the way to make it last
我知道成为最后的路 
what shake it snow
下雪时什么摇下来 
i let it go
我让它去 

kiss by kiss and
反复亲吻着 
baby touch by touched
宝贝,反复抚摸着 
and that you wanted me so much
你多么需要我 
darling
亲爱的 
kiss by kisses how i got to you falling
反复亲吻着,我到了你出现的地方 
love with me like this
像这样爱着我 

now here's the key
现在这就是钥匙 
i may you come to me
可能你向我走来 
i didn't run
我没有跑 
i didn't chase
我没有追赶 
i play the cool
我追赶着凉爽的空气 
i gave your space
我给你空间 
before i knew
在我知道之前‘ 
i was holding you
我都会支持你 

made every kiss
每次亲吻 
just so hard to receist
越来越困难 
i always left you one more
我总是剩下更多 
careful not to give it all
小心的 
i play the smart
我享受着痛苦 
i when your heart


kiss by kiss and
反复亲吻着 
baby touch by touched
宝贝,反复抚摸着 
and that you wanted me so much
你多么需要我 
darling
亲爱的 
kiss by kisses how i got to you falling
反复亲吻着,我到了你出现的地方 
love with me like this
像这样爱着我 

wanted you from the start
从一开始便需要你 
you know it was so hard to keep it
你知道留住你有多么困难 
knocked inside me
敲击我的内心 
afraid to scare you so
害怕你受到惊吓 
instead i let it show
还不如我去承受 

kiss by kiss oh
反复亲吻着 
baby touch by touch
反复抚摸着 
kiss by kiss oh
反复亲吻着 
baby touch by touch
反复抚摸着 
that you wanting me so much
你多么需要我 
darling
亲爱的 
kiss by kisses how i got to you falling
反复亲吻着,我到了你出现的地方 
love with me like this
像这样爱着我 

night by night and
一晚又一晚 
baby day by day
宝贝,一天又一天 
you go to feel that special way
你用特别的方式感受 
darling
亲爱的 
kiss by kisses how i got to you falling
反复亲吻着,我到了你出现的地方 
love with me like this
像这样爱着我 

oh yeah

评论

© 檀香静溢,隐没浮沉 | Powered by LOFTER